Skip to content

Make up artist: NoveLuxuria

juli 17, 2012

Zoals velen van jullie misschien al weten, ik heb een passie voor make up. Zo nu en dan neem ik dan ook wat opdrachten aan als makeup artiest (MUA). Sommige werken wil ik met jullie delen..

Natural make up

Naturel makeup

Art deco make up

Art makeup

Classy make up

Classy makeup

Casual make up

Colourful makeup

Strong feminine make up

Strong feminine makeup

Fotograaf: Pinta Mawi (alle foto’s)
Modellen: Loraine den Engelsman (foto 1 t/m 4) en Vivian Wei Chao (foto 5)

Zie hier een achter-de-schermen-video van een opname van Yorel Cairo.

Zouden jullie het leuk vinden als ik makeup tutorials op mijn blog post? Laat het me maar weten 🙂

Hugs and Kisses, H&K, Henkie!

NoveLuxuria

From → Art, Beauty, Random

Geef een reactie

Geef een reactie

