Skip to content

Arm candy (armband combinatie) tutorial

juli 12, 2012

Ik ben een fervente gebruiker van Instagram. Instagram is één van mijn inspiratiebronnen voor het combineren van armbandjes en natuurlijk ook bij het maken van mijn armband-creaties. Spam! hihi. Hieronder zie je een paar foto’s van armband combinaties (oftewel armcandy, armparty, bracelet stacking) die ik echt geweldig vind! En ja ja, daarna komt de tutorial.

Arm candy casual boho

armcandy casual chique

armcandy sweet tough

Arm candy colourful punk

Arm candy rock chique

Hoe combineer je nou de juiste armbandjes met elkaar?

Stap 1: Kijk wat je aan hebt en stem de armcandy-stijl af op je outfit. Kies voor bijvoorbeeld boho, chique, casual, sporty etc.
Stap 2: Kies een horloge uit die bij je outfit past. Zoals je hierboven misschien al hebt gezien, is een horloge onmisbaar bij het combineren van armcandy. Je horloge dient dan ook als basis. Gebruik je een casual horloge, dan gebruik je casual armbandjes, gebruik je een formeel horloge, dan gebruik je ook formele, nettere armbandjes.
Stap 3: Welke kleuren heeft jouw outfit? Je hebt nu twee opties. Of je gebruikt dezelfde tonen als je outfit, of je gebruikt juist de tegenovergestelde kleurtonen in je armcandy.

Conclusie: Het maakt eigenlijk niet uit hoe groot de armbandjes zijn en of ze qua formaat niet bij elkaar passen. Juist het gebruik van verschillende grootte armbandjes maakt de combinatie nòg leuker. Let dus op gekozen stijl, kleur en of het matcht met jouw outfit.

Tip 1: Een chunky horloge zoals op het eerste plaatje is een horloge die bijna bij elke stijl past. Of je nu sportief gekleed bent, chique, boho of in welke stijl dan ook. Alles past. Dus als je een allround horloge wilt hebben die altijd bij je outfit past, dan is een chunky horloge essentieel.
Tip 2: Is je outfit heel rustig, dan kan je helemaal los gaan bij het samenstellen van je armcandy. Gebruik lekker felle kleuren of statement pieces om je outfit af te maken.
Tip 3: Struin het internet af om inspiratie op te doen. Er zijn zoveel verschillende combinaties te vinden in elke stijl. Gebruik de volgende zoekwoorden om inspirerende foto’s te vinden; #armcandy #armparty #bracelet #stack #stacking #jouw-gekozen-stijl #jouw-gekozen-kleur(en). Limiteer je je niet aan alleen Google, maar gebruik ook bijvoorbeeld Tumblr, Pinterest, Weheartit, Etsy, en zelfs Ebay kan je gebruiken als inspiratiebron.

Funny fact: Ik gebruik mijn horloge als accesoire en mijn telefoon voor de tijd. That’s so stupid.

Ik hoop dat deze post je heeft geholpen met het opleuken van je pols.

Have fun stacking en laat me weten hoe jij je armbandjes combineert.

Hugs and Kisses, H&K, Henkie!

NoveLuxuria

From → Fashion

3 reacties
  1. Leuke post! Haha, ik gebruik ook nooit mijn horloge om de tijd te bekijken. Elke keer als ik aan m’n vriendinnen vraag: hoe laat is het? zeggen ze altijd dat ik op m’n horloge moet kijken…
    Ik vind de combo’s die andere mensen maken altijd heel leuk, maar zelf doe ik het niet zo vaak, ik ga door jouw post meer combo’s maken 🙂

Geef een reactie

